loading...

مخزن

برای مشاهده قیمت دقیق و به روز کلاس های خصوصی آیلتس لیست اساتید مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس و نرخ درخواستی ایشان را ببینید. در هر صورت، قیمت کلاس ها در همین سایت ایران مدرس توسط خود اساتید مشخ

مخزن بازدید : 4696 دوشنبه 01 آبان 1402 زمان : 22:20 نظرات (0)

برای مشاهده قیمت دقیق و به روز کلاس های خصوصی آیلتس لیست اساتید مجرب حاضر در همین سایت ایران مدرس و نرخ درخواستی ایشان را ببینید. در هر صورت، قیمت کلاس ها در همین سایت ایران مدرس توسط خود اساتید مشخص می شود و می توانید با استادی کلاس داشته باشید که رزومه و سوابق تدریس خوب و عالی دارد و در عین حال نرخ درخواستی ایشان به هزینه ای که مد نظر شما است نزدیک باشد. استادبانک، در 8 شهر بزرگ ایران، اساتید برتری برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل دارد و شما میتوانید در صورت تمایل در خانهی خودتان کلاس خصوصی را برگزار کنید. توجه داشته باشید که خودتان را به چند روش محدود نکنید و از همه ی روش ها استفاده نمائید. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت درخواستی اساتید را در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان ببینید. در کنار شما هستیم. بر تلفظ و تمرین صحبت کردن تاکید می شود و به شما کمک میکند تا مهارتهای ارتباطی معتبر را توسعه دهید.

با صحبت کردن با ریتم و آهنگی آهستهتر و دادن زمان اضافی (3 تا 5 ثانیه) به دانش آموز برای پاسخ دادن میتوانید این استراتژی را پیاده سازی کنید. روان بودن زبان تنها به دانش کتاب درسی بستگی ندارد بلکه به کاربرد عملی نیز بستگی دارد. در صورتی که از مدرس ناراضی باشم و نخواهم کلاس زبان های خارجی را با مدرس ادامه دهم آیا امکان تعویض مدرس وجود دارد؟ دانش آموزان پایه یازدهم رشته های مختلف تجربی ، ریاضی و علوم انسانی به موجب موفقیت در درس زبان انگلیسی پایه دهم ، تا حدودی با این درس آشنا هستند. در ادامه تعدادی از بهترین توصیه ها و روش ها برای کسب موفقیت بیشتر در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان و دانشگاه ارائه شده است. اما اگر این زبانآموز هوشمندانه مسیر یادگیری خود را انتخاب کرده و از روشی مانند کلاس معلم خصوصی زبان برای کسب آمادگی در آزمون استفاده کند، با همان هزینه پرداخت شده کلاس گروهی، بدون خستگی میتواند در زمان مدنظر خود به نتیجه برسد. ابتدا با توجه به رزومه کاری و سوابق تدریس و بدون در نظر گرفتن قیمت 5 استاد خوب را انتخاب کنید و در ادامه از بین این اساتید با مدرسی تماس بگیرید که مناسب ترین قیمت را پیشنهاد داده است.

یک راهکار خوب این است که ابتدا بدون در نظر گرفتن قیمت و فقط با توجه به رزومه اساتید 5 استاد آلمانی خوب را انتخاب کنید و در ادامه از بین این اساتید خوب با مدرسی که نرخ مناسب تری پیشنهاد داده است تماس بگیرید. بعضی از اساتید ممکن است در بخش هزینه تدریس عبارت توافقی را ذکر کرده باشند که باید با این اساتید برای اطلاع از قیمت دقیق کلاس ها تماس بگیرید. هرچند که او در این مسیر، انرژی و هزینه زیادی بابت رفت وآمد به کلاس و یادگیری خود پرداخت کرده است. همچنین در این کلاس نظارت و دقت معلم بر آموزش شاگردش بسیار بالا بوده و میتواند میزان یادگیری او را در طی جلسات مختلف بسنجد. انتخاب او با توجه به بودجه مورد نظرش، شرکت در کلاسهای گروهی و استفاده از روش ترمیک این کلاسها است. این انعطافپذیری باعث میشود تا یک روال مطالعه مداوم و اختصاصی، حداکثر اثربخشی هر درس و بهینهسازی پیشرفت انجام شود. روش پروژه یک روش تحقیقی است. از طریق فعالیت های مشارکتی، فراگیران شروع به کار بر روی خودآگاهی خود میکنند، زیرا باید نقاط قوت خود را ارزیابی کنند و بسته به مهارتهای خود نقش خود را در پروژه انتخاب کنند.

یادگیرندگان در مکالمات معنادار، تمرین های نقش آفرینی و فعالیت های تعاملی که موقعیت های زندگی واقعی را شبیه سازی می کند، شرکت می کنند. از آنجا که مردم خواهان این کیفیت آموزشی بودند، تصمیم گرفته شد تا حیطه فعالیت گسترده تر شود و دوره های زبان عمومی، مکالمه انگلیسی، کلاس زبان، دوره گرامر انگلیسی (iGram) و آزمون های دیگر مثل اکسیر تافل و اکسیر PTE به برنامه دوره های آموزشی اضافه شد. مرکز مهارت آموزی دیاکو دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش دوره های مهارت آموزی زبان انگلیسی را از سال ۱۳۸۴ برگزار می نماید. معلمان تدریس خصوصی زبان، آموزشهای هدفمندی را برای بهبود مهارت زبان ارائه می دهند. منتها برای یادگیری زبان باید به چند عامل بسیار مهم همزمان فکر کرد و سپس تصمیم گرفت. از دیگر اهداف موسسه زبان آفاق می توان به پشتیبانی، مشاوره و همراهی مستمر با والدین زبان آموزان در همه مراحل آموزشی فرزندان ایشان اشاره کرد تا از حصول نتیجه دلخواه و پیشرفت فرزندان دلبند خود اطمینان حاصل کرده و بستری امن، پویا و مؤثر را برای تمرکز بر یادگیری فراهم نمایند.

جهت دستیابی به این مهم، از ابتدا موسسه زبان آفاق سیستم آموزشی خود را بر اساس سیستم استاندارد و شناخته شده آکادمی آکسفورد OXFORD ACADEMY کشور انگلستان تدوین نموده و از کتاب های معتبر انتشارات یورک YORK PUBLICATIONS، که برای سالیان متمادی ناشر تخصصی کتاب های آموزش زبان بوده است، بهره گرفته است. مدرسین برجسته از منابع معتبر و کتاب های خوب آموزش زبان انگلیسی مانند Top notch, Summit, Four corners, American English File, 1100 words, English Grammar in use, Interchange, Oxford word skills, Inside reading, HEADWAY, Solution, Touch stone, View point, Speak out, Speak now, Passages در کلاس های خودشان استفاده می کنند. اساتیدی که به صورت مداوم روی خودشان کار می کنند و تسلط خودشان را افزایش می دهند می توانند به سرعت پله های ترقی را طی نموده و پول بسیار خوبی از فعالیت در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی بدست آورند. موسسه آموزش زبان انگلیسی آفاق AFAQ LANGUAGE CENTER فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ و با شعار ارتقای مهارت های کلیدی زبان آموزان آغاز نمود. موسسه زبان ایران اروپا که در سال 1388 تاسیس شد به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش زبان در غرب تهران، ارائه کننده دورههای آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت است.

آموزشگاه زبان نوبل در شهرک غرب با افتخار به زبان آموزان عزیز در سراسر ایران خدمات آموزش حضوری زبان و آموزش آنلاین زبان را در قالب دوره های شش زبان خارجی، شامل دوره های آموزش زبان انگلیسی، زبان آلمانی، زبان فرانسوی، زبان ترکی استانبولی، زبان اسپانیایی و زبان ایتالیایی، و در قالب دوره های مکالمه زبان و دوره های تخصصی آمادگی آزمون های بین المللی زبان از جمله تدریس خصوصی آیلتس، تافل، پی تی ای و آزمونهای زبان سفارت که برای اخذ پذیرش دانشگاه های خارجی، مهاجرت کاری و مهاجرت تحصیلی ضرورت دارند را ارائه می کند. آموزشگاه زبان پردیسان با بهره گیری از تیم مدیریت دانشگاه های داخلی و خارجی و با همکاری جمعی از اساتید برتر زبان های خارجی در سال ۱۳۸۴ کار خود را در شهر تهران آغاز نمود و تا کنون توانسته است با ارائه خدمات مدرن و به روز از جمله موسسات مطرح آموزشی در ایران باشد. مشاوره رایگان با تلفن 0215148 ، رفع اشکال رایگان، پشتیبانی علمی رایگان، مدارک بین المللی، ذخیره کلاس ها، پاسخگویی در لحظه، تعیین سطح آنلاین، تنوع در دوره ها، به همراه محتوای انحصاری و برترین اساتید کشور تنها بخشی از خدمات منحصربفرد آموزشگاه معتبر آفاق است. مطالب آموزشی دوره خصوصی چیست؟

حوزه فعالیت آموزشگاه زبان پردیسان در زمینه ارائه خدمات آموزشی و برگزاری کلاس های مکالمه زبان انگلیسی ، مکالمه فرانسه ، مکالمه آلمانی ، مکالمه ترکی استانبولی به طور حضوری، گروهی، خصوصی، نیمه خصوصی، اختصاصی ویژه دانشجویان دانشگاه ها، اساتید دانشگاه ها و مراکز علمی کشور، کارمندان ادارات و شرکت ها، نهادها، مدارس و مهدکودک ها در قالب دوره های فشرده و نیمه فشرده، عادی برگزار می شود. به صورت پیش فرض کلاس های زبان های خارجی خصوصی هستند اما در صورتیکه مایل هستید کلاس ها را در کنار دوستان و یا آشنایان خود به صورت گروهی برگزار کنید، این امکان وجود دارد. تدریس خصوصی زبان مزایای زیادی دارد. قیمت کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی در سال 1401 و 1402 و در هر زمان دیگری به عوامل زیادی بستگی دارد. یعنی نرخ متوسط برای هر ساعت تدریس زبان فرانسه در سال 1402 و 1401 حدودا 110 تا 130 هزار تومان است. هر چه هوشمندانه تر برنامه ریزی آموزشی انجام شود، پروسه یادگیری و تسلط نیز زودتر اتفاق می افتد.

البته این بدان معنی نیست که به هر میزان یک استاد و معلم با هزینه بالاتری تدریس کند در کار آموزش موفق تر است. در دنیای شلوغ امروزی، تسلط به چندین زبان به یک دارایی ارزشمند تبدیل شده است. از هدف های اصلی آموزشگاه زبان آفاق، آموزش تخصصی زبان، ارائه سرویس های تحصیلی کاربردی همگام با پیشرفت های روزافزون دنیای امروز و هدفمند نمودن این پروسه می باشد. با آگاهی از اینکه هر فردی هدف ویژه ای از یادگیری زبان دارد، ما در اینجا برای یکایک شما عزیزان برنامه ریزی خاصی انجام داده و دوره ی آموزشی متناسب با نیازتان را پیشنهاد می دهیم. پس از ثبت نام، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و نشانی نزدیک ترین شعبه را برای مراجعه و شروع کلاس اعلام می نمایند. دوره های تخصصی زبان با اپلیکیشن اختصاصی izaban (قابل نصب از کافه بازار و سیب آپ) - تدریس خصوصی زبان آلمانی، انگلیسی، ترکی استانبولی، فرانسه و آیلتس 7، در آکادمی زبان سپهر - تخصصی ترین موسسه زبان آلمانی شرق تهران، تنها برگزار کننده دوره های فشرده زبان آلمانی مطابق با بخش فرهنگی سفارت آلمان (گوته). با داشتن تجربه ی بیش از ۱۵ سال در آموزش و با استفاده از جدیدترین کتاب های روزِ دنیا از انتشارات دانشگاه آکسفورد و کمبریج انگلستان، دوره هایی جدید، جذاب و بی نظیر را برایتان برگزار می کنیم.

کلاس های آنلاین زبان های خارجی در چه محیطی برگزار میشود؟ خوشبختانه در سایت استادبانک برای همه بخشها و مهارتهای زبان انگلیسی، اساتید درجه یک و باتجربه وجود دارد که تدریس خصوصی گرامر زبان انگلیسی ، یکی از بهترین و مهمترین بخشهای آن محسوب میشود. آیا امکان برگزاری کلاس زبان های خارجی به صورت گروهی وجود دارد؟ برگزاری کلاسهای تخصصی آمادگی آزمون IELTS و آزمونهای آزمایشی استاندارد آیلتس، آزمون تافل، آزمون FCE و آزمون CAE. زمان برگزاری کلاس های زبان های خارجی به صورت توافقی بین شما و استاد تعیین خواهد شد. البته در مقطع ابتدایی هزینه ها خیلی متفاوت نخواهد شد و به عنوان مثال هزینه معلم خصوصی کلاس سوم ابتدایی با هزینه معلم خصوصی دوم ابتدایی تفاوت زیادی ندارد. البته سعی کنید با استاد خوب و با تجربه کلاس داشته باشید و فقط روی ارزان بودن کلاس متمرکز نشوید. اگر دوست دارید یک تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین باکیفیت را تجربه کنید، ازلیست این صفحه، مدرس زبان انگلیسی آنلاین خودتان را انتخاب کنید.

می توانید با آموزشگاههای تدریس زبان در ارتباط باشید، سایت یا وبلاگ بزنید، در روزنامه تبلیغ کنید، تراکت چاپ کنید و توزیع نمائید و یا به عنوان بهترین راهکار آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید (برای مشاهده لیست مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی زبان آگهی تدریس خودشان را در ایران مدرس ثبت نموده اند بر روی عبارت لیست اساتید تدریس خصوصی زبان کلیک کنید). آموزش اصولی و تخصصی زبان آلمانی در مجهز ترین موسسه زبان شرق تهران - زير نظر نفر اول آلمانی ایران "دكتر علی جعفری" کادری مجرب از میان بهترین مدرسین آلمانی ایران - آمادگی آزمون های سفارت آلمان A1, B1, B2, Testdaf , DSH - گستره فعالیت اساتید کارینو در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران میباشد. حضور در کلاس های خصوصی نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید است که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان انگلیسی می توانید در کم ترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان است برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 210
  • بازدید ماه : 10,313
  • بازدید سال : 32,932
  • بازدید کلی : 78,786